Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2007 14:30 - Нещо като нищо
Автор: adjna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5825 Коментари: 9 Гласове:
0



Пак е есен,
друга различна,
от толкова години насам и толкова различна.
И пак слушам Натали. Имбрулиа, Още я харесвам. Няма ли да спрат да звънят разни хора днес. Само аз ли съм си вкъщи, за да вдигна домофона и да пускам тези, дето са си забравили ключа.. и пощальона.
Затварям се в себе си на моменти. Изживявам си моите малки депресийки.
Ей, есен е, все пак. Случва се на всеки. Кого залъгвам всъщност?
Бродя по хиляди други места, без да помръдвам дори. Толкова енергия оставям там. Изпита се връщам и празна, понякога.
И ми става тъжно винаги, когато си отиде лятото. Есента носи една такава носталгия, дето те връхлита, без да си я търсил и искал. Джаба имаше една хубава приказка за есента, къде ли остана, нали всичко изтрих. Беше нещо за прегръдка, носталгия, есен, но казано красиво. Играта на думи, изгубих някъде по пътя. Между "вчера и днес", "сега и тогава".
И пак си мисля, че тъгата е онова състояние на духа, което те кара да пишеш. Синьо ми е. И аурата ми тези дни е цялата синя. Във всички нюанси. Само лака ми оставя червени следи, докато се опитвам да я почистя.
И къде е това вдъхновение, когато имам нужда от него?
Къде?

I`m counting down the days
Днес пак сънувам наяве. И когато спя, всъщност не спя. И си говорим насън, понякога дори повече... И кафеварката пак е празна. И цигарите свършват. Мамка му, а бях започнала да пуша само по 5...





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zero - Ей, здравей Adj!
16.10.2007 14:39
Може ли от мен кафето , от теб - цигарите? :):):) и една разходка на вълнолома на Морска гара може би... днес на обяд пече слънце при мен.
цитирай
2. анонимен - хм..
16.10.2007 16:22
какво си говорихме съвсем наскоро....
я се стегни..нали знаеш..каквото пожелаеш-имаш го..прегръщам много..не се оставяй на депресията...прегръщам..липсваш ми.
цитирай
3. adjna - прегръщам те...
16.10.2007 16:42
липсваш ми...
пожелавам си...
цитирай
4. kardamom - липсваше ми..
16.10.2007 17:06
прегръдки и целувки от мен!
цитирай
5. adjna - ех, Дидо :)
17.10.2007 12:56
благодаря за красивата есенна приказка...

И да,
дотогава ще създаваме спомени...

:)
цитирай
6. moony - ...
19.10.2007 23:34
мило... писах ти нещо онзи ден.
да го прочетеш.. и да се стегнеш..
обичам те повече от всичко... и не искам да се чувстваш така..
липсваш ми, моя пътеводна светлина...
усмихвам ти се и те целувам... :*
цитирай
7. pti - :)))
23.10.2007 10:43
имам нещо за теб.. дзяк при мен на клончето ;)

Цунки :)*
цитирай
8. zero - :))))))))))))
19.11.2007 08:05
Добро утро Adj.
цитирай
9. rossi01 - :))))))))
30.04.2008 20:25
Приятно изкарване на празничните почивни дни :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: adjna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 124874
Постинги: 7
Коментари: 49
Гласове: 7921
Архив